Inpakken en Wegwezen - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Danielle Nooij - WaarBenJij.nu Inpakken en Wegwezen - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Danielle Nooij - WaarBenJij.nu

Inpakken en Wegwezen

Door: Danielle van Nooij

Blijf op de hoogte en volg Danielle

27 Oktober 2008 | Nederland, Waalwijk

Vanaf 3 november zullen papa John en ik weer voor ongeveer een maand in Kenia verblijven.

In die tijd willen we een grote multifunctionele ruimte gaan bouwen waarin naast het geven van les ook naschoolse activiteiten georganiseerd kunnen gaan worden. Ook willen we een nieuw toiletgebouw bouwen met 8 extra toiletten.

In de afgelopen weken hebben we een hele hoop spullen ingepakt waarmee we de allerarmste kinderen en de school kunnen helpen. In totaal staan er 12 pallets bij pa en ma in de garage met daarin computers, naaimachines, kleding, schoenen en speelgoed etc. We hopen deze spullen zo snel mogelijk naar Kenia te verschepen zodat we ze daar kunnen uitdelen.

De komende weken zal ik jullie via deze website weer zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van al onze ervaringen in Mombasa.

Naast deze site zal ik ook een weblog bijhouden op www.margrietsbeterewereld.nl

Tot snel

• 27 Oktober 2008 - 22:11

Bert Kops:

Veel succes in Kenia. Ik zal de kinderen op school ook op de hoogte houden.

• 27 Oktober 2008 - 23:17

Lianne En Rob:

Vast een goede reis en vergeet jezelf niet tussen al die lieve kids.

• 28 Oktober 2008 - 08:19

Kim:

Hee Danielle, Zo vet dat je weer gaat!! Is alles helemaal veilig?? Ik ga waarschijnlijk eind januari voor 5 maanden naar Kaapstad om vrijwilligerswerk te doen. Had heel graag naar Kenia gegaan maar mijn vriend vindt het te gevaarlijk. Ik hoop dat jullie weer veel goeds kunnen doen!! Ik ga aan jullie denken, heel veel succes!! Veel liefs voor allemaal!!!

• 28 Oktober 2008 - 09:35

Charlotte Nijsten:

lieve Daan,

wat geweldig weer! ook leuk met de foto's van jou en je vader: jullie moeten echt heel trots op jezelf zijn! hoop je echt snel weer eens te spreken en hoop dat het goed gaat met jou, je lief en familie! Voor straks: alle goeds in Kenia, voor nu: dikke kus! xxx charlotte

• 28 Oktober 2008 - 11:02

Ed, Jua, M & M:

Lieve Daan en John,
    Is het volgende week al weer zover?!?!?
    Veel succes met de voorbereidingen maar weer. Fijn dat jullie weer zoveel spullen kunnen verschepen. We denken aan jullie! XXX

• 02 November 2008 - 23:11

Saskia:

Hallo Daan!
    Ik zat te lezen op waarbenjij.nu en dacht aan jou, dus snel even kijken of ik je zou kunnen vinden...ja dus! Zie dat je al weggat. Héél veel succes en plezier met alles! Ik ga het zeker een beetje in de gaten hoduen wat jullie allemaal gaan doen daar!
    Groetjes uit Dongen, Saskia

• 06 November 2008 - 16:49

Karina...:

nog een paar nachtjes slapen en dan gaan we ook weer naar kenya,dan gaan we weer voor de sportdag,.de ouderdag noem maar op,,,is harstikke veilig daar,uit verschillende bronnen vernomen,anders was ik zeker niet gegaan.dikke knuf en tot ziens in mombassa,,ooo,dat vireus afrika he vreselijk erg als je daar mee besmeed raakt.karina.

• 09 November 2008 - 09:40

Margriet:

Wij zijn alweer een paar dagen terug uit Egypte. Was super!!!
    En nu voor jou...trouwens leuk om je fotos te zien vh inpakken met je pa.
    Geniet van alles daar.
    dikke kus, Margriet.

• 11 November 2008 - 19:43

Bea En Leon:

Hoi Daan en John,leuke foto's van jullie. Ben benieuwd of ook alles goed aankomt. Nog een hele fijne (werk) vakantie. Heel veel groetjes van ons xxx

• 12 Maart 2009 - 08:52

Esther:

hoi danielle,
    sinds september 2008 verblijf ik in kenia, kwale om daar projecten op te zetten voor de allerarmste en gehandicapte kinderen. op dit moment ben ik een maand in nederland en zoek naar een voordelige oplossing om zoveel mogelijk spullen te verschepen naar mombasa. aangezien jullie hier ervaring mee hebben , kunnen jullie mij wellicht handige tips etc geven. alvast bedankt! esther14-05-1977@live.nl