Sponsorloop Walewyc Vmbo - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Danielle Nooij - WaarBenJij.nu Sponsorloop Walewyc Vmbo - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Danielle Nooij - WaarBenJij.nu

Sponsorloop Walewyc Vmbo

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Danielle

07 December 2012 | Kenia, Mombassa

WIJ ZIJN ER WEER SUPER BLIJ MEE !!! HEEL VEEL SUCCES VOOR ALLE
DEELNEMERS VANDAAG.

Waalwijk, 27 november 2012

Aan: alle leerlingen van de Walewyc-mavo

Betreft: Sponsorloop vrijdag 7 december

Beste jongens en meisjes,

Vrijdag 21 december is onze jaarlijkse kerstviering. Dit jaar zal de kerstviering in het teken van onze adoptie school in Kenya en “Het Kersthuis” in Waalwijk. Voor beiden willen we geld in gaan zamelen. Hiervoor zal op vrijdag 7 december een sponsorloop georganiseerd worden.

Het Kersthuis

Van donderdag 13 tot en met zondag 16 december 2012 nemen twee bekende Waalwijkers op het Raadhuisplein plaats in een huis dat voor deze gelegenheid is omgedoopt tot 'Kersthuis Waalwijk'. Het duo bestaat uit Ina van Cromvoirt (ambassadrice van de hospice) en Sjaak Koolen (journalist Brabants Dagblad). Samen zullen zij 72 uur zonder eten worden 'opgesloten' en hebben ze slechts één missie: geld inzamelen voor het goede doel. Alle sponsorgelden komen ten goede aan twee Waalwijkse stichtingen die voor hun inkomsten hoofdzakelijk afhankelijk zijn van donaties:
- Stichting Hospice Francinus de Wind (intensieve zorg voor terminale zieken) en
- Stichting Toon Hermans Huis Waalwijk (inloophuis voor mensen met kanker en hun naasten).

De Concordia primary school

De Concordia primary school is een school waar we al jaren geld of goederen voor inzamelen. Dit jaar willen we een gedeelte van het sponsorgeld dat we gaan inzamelen aan deze school schenken. Danielle en John van Nooij uit Waalwijk zetten zich al jaren in voor deze school en de kinderen in Kenya.

Wil je meer weten over de Concordia primary school kijk dan op: http://www.kinderenvankenya.nl

We gaan ervan uit dat iedereen bereid is om tijd te investeren in het vinden van sponsors en zich daarna in te spannen om zo veel mogelijk rondjes te lopen voor deze hele goede doelen.
Voor de klas die het meeste geld bij elkaar weet te lopen, is er een leuke activiteit te winnen.Allemaal veel succes bij het vinden van sponsors en daarna bij het lopen van de rondjes.

Alvast bedankt voor jullie inzet.

Th. Baart
Adjunct-directeur