En snel bericht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle Nooij - WaarBenJij.nu En snel bericht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle Nooij - WaarBenJij.nu

En snel bericht

Door: Danielle van Nooij

Blijf op de hoogte en volg Danielle

13 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal

Bedankt voor de toffe reacties zover. Zit inmiddels een paar dagen in Kenya en voel me al weer helemaal thuis. Ben al twee dagen om half zeven op school aanwezig dus de dag begint vroeg hier. Heb gisteren samen met de kinderen een science examen gemaakt maar geloof dat dit voor mij een beetje te lang geleden is. Raar om weer in de schoolbanken te zitten. Schrijf de volgende keer een uigebreider verhaal maar moet nog wat dingen uitwerken hier en dan terug naar school.

Tutaongea baadaye

• 13 Oktober 2006 - 10:40

Gaston:

Ha Daan,
    Leuk dat we je op deze manier een beetje kunnen volgend. Heel veel plezier maar denk dat dat wel zal gaan lukken. Groeten van Gaston, Jet Maud en Floor

• 13 Oktober 2006 - 10:56

Kees Klijn:

Hallo Danielle,

Mooi dat je een stuk van je idealen niet alleen legt in een gift in een collectebus, maar er ook zelf helemaal voor gaat. Als je thuis bent, neem contact met me op. Kunnen we misschien iets doen voor een van de kranten.

Veel succes.

• 13 Oktober 2006 - 11:08

Chantal:

Jambo! Mpenzi
    Geweldig voor je om weer terug te zijn.
    Dat zijn andere tijden om op te staan dan in nederland. Geef de kids daar ook maar snel nederlandse les, met zo'n goede lerares hebben ze het snel onder de knie.
    Dag moppie, tutaonana baadaye.
    Wasalimie.

• 13 Oktober 2006 - 15:22

Ricky-Poo:

Dobry Den Mladshaya sestrenka,

Niet stiekem je mobieltje gebruiken om te spieken heh! ;)

Do svidaniya,

Je broertje

• 13 Oktober 2006 - 17:14

Anne:

Ha lieffie,

Tof om te horen dat je je zo snel al thuis voelt! Als jij opstaat ben (lig/zit) ik ons moppie aan het voeden: ik zal nu dan steeds aan je denken! Ik vind het zo stoer wat je doet Daan! Zet 'm op en geniet ervan!

Kussen, Anne&Guy&Lotte